semagnydn hilalomer hafif gölge var gibi bakalım daha da netleşecektir varsa birkaç güne zaten teşekkür ederim
semagnydn inşallah canım çok sevinemiyorum bilmiyorum daha önce bir kimyasal gebelik geçirdiğim için sanırım isteyen herkese nasip olsun inşallah 🙏🏼
Elisa0110 semagnydn her şey de Bi hayr vardır cnm öyle düşünelim. İnşallah vardır ve sağlıkla gelir 🥰
_Mother_ semagnydn normalde günler sonra bile kuruma çizgisi yap ayan bir marka silik çizgi görünüyor inşallah gebeliktir bence kan verin kafanızda daha netleşsin
semagnydn canannn0 evet dün olmam gerekiyordu olmadım göğüslerimin yan ve alt kısımları çürük gibi ağrıyor dokununca ve burun tıkanıklığı yaşıyorum bir de akıntım var beyaz losyon gibi
pims semagnydn testinizde var görünüyor çıkmayan bence 30 dk sonrada çıkmıyor ve pembe olması dikkatimi çekti ben olumlu bakıyorum inşallah 2 sonra belli olur beta arttıkça çizgi belirginleşiyor test tekrar edersiniz 🥰