Lovefrom Kızlar lütfen yaşayanlar cevap verebilir mi ? Bugün adet günüm üç gün önce beta değerim 68.8 çıktı ve hamile olduğumu öğrendim kırk beş dk önce iç çamaşırımda bir leke gördüm kan mıydı kahverengi leke miydi iç çamaşırım renkli olduğundan anlayamadım ama bir daha gelmedi silince de birşey yoktu çok korkuyorum daha önce bebeğimm karnımda öldü korkum daha fazla bu yüzden sizce yerleşme kanaması olabilir mi
Habibee Lovefrom bi doktora gitseydin canim boyke seyler ihmale gelmez bende 3 düşük yaptim suan 20 haftalık hamileyim bisey olursa hemen acile gidiyorum ihmal etmiyorum
Snglfth Lovefrom isterseniz hemen doktora gidin bunu kimse bilemez herkesin hamileliği kendine özel birinin yerleşme kanamasıdır diğerının düşük tehlikesi vardır Benimde sizin gibi oldu ilaca başlattılar hemen iğne ve istirahat benımde ilk kaybım oldu
Hayat123 Lovefrom cnm bnce direk doktorunla irtibata gec yerleşmede olabilir kanamada gelecek olabilir hemen progestan başlasın şansa bırakma
Aysenur9689 Muhtemelen yerleşme kanamasıdır. Bende de olmuştu. Allah korusun gerçek anlamda bi kanama olsa rengi açık miktarı fazla olur. Yine de en kısa sürede doktora gidin derim. Rabbim sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin
Seda5892 Lovefrom canım acile git kan değerine falan tekrar bakılacaktır benimde kanamam oldu doktorum hemen kan vermemi istemişti daha sonrasında yine oldu ve hastaneye yatırdı beni
Elifsph Canım ben 3 aylıkken oldu aynısı benim yerleşme kanıydı ben gördüğüm akşam hemen hastaneye gittim 1 gece yatırdıkar çok şükür şuan çok iyiyiz doktora gidip gmrünmekte fayda var en azından için rahat ediyor
Nursemomm Lovefrom implanteye bağlı kanama ağrısız ve leke şeklinde olur canm eğer devamı gelirse dr a git
Ymrszn Merhaba. Ovülasyondan sonra 9.günümdeyim. Beklenen adetime 5 gün var. Bugün betahcg baktırdım 3.35 çıktı değerim. Dayanamadım adeti beklemeye. Sizce durum ne olabilir? 🤗 Bir umut var içimde ama bakalım 🤷🏻♀️
Bsrgkts Lovefrom canım bence kötü bişey Yok BNde de aynısı oldu ama sen her ihtimale karşı bi doktora gözükseydin üzülme kötü bişey yoktur işllh