sevlly Başınız sağolsun, kaybınız için çok üzgünüm, rabbim imtihanınızı kolaylaştırsın, istediğinizde de sağlıcakla evlatlarınızı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 25.haftada kayıp yaşadım ben de, çok zor bir süreç. İnsanların böyle yorumları hep olacak maalesef, o yavrunun ömrü o kadardı, rahmetli babaannenize bakmanız buna sebep olmadı siz de biliyorsunuz. Bunu kendinize tekrar hatırlatın lütfen. O acımasız yorumların sizi incitmesine izin vermeyin. Kaybın ortasında siz yas tutarken kimse sizi beklediğiniz kadar derinden anlamayacak, ne yaşadığınızı bilmeyecek. Onlar için birer hikaye olarak kalacaksınız. O yüzden çevreye kulak vermemek en iyisi.