yesman normalde kaşa kirpiğe sürün derler uzatırmış hatta kaş kirpik serumlarında oluyor çoğunlukla, birde bebeği yağlamaya hiç gerek yok 6 aylık benim oğlum cildi kuru değil, kuruluk olsa doktorun krem önerir zaten, bebek yağıda hiç güvenli değil mesela doktorlar hiç önermiyor birde gözenekleri tıkıyormuş aklında olsun, ben sadece gazı çıksın diye karnına masaj yaparken çok az elimi zeytinyağına bandırırdım ki elim kolay kaysın diye