Susambebis Kızlar kese görüldü doktor iletişime kapalı biriydi göbeğimi açmasıyla kapaması bir aoldu zaten . Kese var iyi haftayla uyumlu dedi kapadı , ama ben baktığımda sanki yolk kesesi falanda yoktu gerçi çok anlıktı her şey bilmiyorum normal mi
kaanmoomm Susambebis erken döllenme olduysa görülmüştür ben de 4+6 dayım betam düşük öğrendim ondan 25 ine anca gösterir diye bebek kendini gitmiyorum
Melike3506 Susambebis 5+5 benimde sadece kese vardı ve yolk yoktu ve vajinal bakılmıştı 1 hafta sonra kalp atışı duydum 🥰
baharsst Susambebis benimde 4+5 de tek kese vardi. 6+0 da 3 kese gördü. Birinde embriyo vardi ama kalp atisi alamadı. Diğer 2 kese boştu. 10 gun sonra gel dedi. Olabiliyor boyle durumlar. Hiç korkma. İçini ferah tut. Olumsuz şeyler okuma.❤️❤️🥰
gebeskapbulba Çok normal canını sıkma bende ilk kese gördüm 6+5 de kalp atışı duydum benimde ilk yolk yoktu
glhncsr Geç döllenme dediler 5+5 de de kesem var bebek gorulmedi bugün 7+5 yine aynı artık düşük yao.ayi bekliyorum betam da önce yükseliyordu şimdi düşmeye başladı betam her iki duruma da kendinizi hazırlayın bence
Melike3506 Susambebis daha bebişin küçücük gözükmemesi çok normal ama bir dahakine başka bir doktora git bence daha iyi bir doktor bulabilirsin
annelikoo Susambebis 5+5 te bende sadece kese gördük yolk da yoktu pazartesi tekrar gidicem 6+2 oluyoruz
glhncsr sonumudum kanamanın var mıydı pkei oncesinde nasıl oldu binamda ağrı girip mi düştü süreci anlatr misin
sonumudum glhncsr benim gebelik boyunca çok ağrılarım vardı hele de bel ağrısı ama düşük yapacağım güne kadar hiç lekelenmem vs olmadı son akşamında kahve leke geldi sonrasında yoğun kananalar başladı aniden gelişti yani agrilarim artık dayanılmaz olmuştu 24 saat içinde gelişti herşey diyebilirim
rumsal Susambebis normal 6. Haftadan sonra anca oluşuyor bebek kötü yorumları okumayın iyi düşünün herkesin vücudu farklıdır
Susambebis rumsal öyle bir psikoloji ki iyi yorumdanda kötü yorumdanda etkileniyosum🥰ama iyiye yormak lazım
Byn1998 Oğlumda 6 haftada kızımda 5+4 de tekrar hamileyim ben keseye geç gittim kalp atışı kese 6 haftada çok az hatta zor görünmüştü olabilir 5 haftada görülmesi şuan 17 haftayız