ayb3535 nerde doğum yaptığına bağlı, ben devlet hastanesinde doğum yaptım bebeğim hiç yanımdan ayrılmadı, ben dikilirken o da yanı başımda temizlendi paklandı cıyak cıyak ağladı 🥹 toparlanıp temizlendikten sonra eşim geldi odaya ve 2 saat birlikte kaldık bebişimizle sadece biz vardık 😌 sonrasında servise çıktık annem refakatçim oldu eşim eve geçti, instada bazı videolar görüyorum özelde de anneler bebeği ile doğumhaneden çıkıyor bebek doktorda anne yürüyerek yada sandalyede falan