zaten muhtemelen her isimden 2-3 tane olucak sınıfta çünkü şuan herkes aynı isimleri koyuyor. bende sevmiyorum herkeste aynı ismi duymayı ama güzel isimler yani yapacak bisey yok. ne koyarsanız koyun eger yeni moda isim olucaksa mutlaka adaşı da olucak..