Hanımlar selam. 17 haftalık hamileyim. Devlette devam ediyorum kontrollerime. Geçen hafta doktorum cinsiyetini pozisyonundan dolayı göremiyorum dedi ve tahliller için haftaya tekrar çağırdı. Fakat pek çok arkadaşım devlette cinsiyet çok da doğru olmuyor dedi. Ee bizde cinsiyet partisi yapıcaz, ne yapsam bilemedim. 20 haftalıkta detaylı ultrason olucak onu özelde yaptıracağım, acaba beklesem mi yoksa devletteki doktorum da doğrusunu görebilir mi? Çok kararsızım 🫣😔