priencessgirlmom tahamommy bir kızım var Eflin Ece 🌸diğeri de 25 gün sonra geliyor inşallah Arife Ayda 🌸 olucak nasipse erkek olsaydı Tuğkan koyucaktık 😂
hilalacarr57 Merhaba yeni katıldım aranıza bu benim ilk yorumum 🤗, oğlumun ismi Levent, kızımın ismi Feyza ve 3. kız olursa Sude erkek olursa Gökdeniz düşünüyorum 💕
tahamommy hilalacarr57 hoşgeldiniz sefalar getirdiniz 😌 sizde kıdemlilerseniz maşallah 🥰 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah