annekiz6141 Büyük kızım Azra Ela ikinci kıza hamileyim oda Asena Hüma olucak 🥰 erkek ismi hiç dusunmedim ne yalan söyliyim ama büyük kizimda cinsiyet belli değilken Yiğit Ali hoşuma gidiyordu abimin oğlu olunca abim Yiğit koydu 😄
annekiz6141 Büyük kızım Azra Ela ikinci kıza hamileyim oda Asena Hüma olucak 🥰 erkek ismi hiç dusunmedim ne yalan söyliyim ama büyük kizimda cinsiyet belli değilken Yiğit Ali hoşuma gidiyordu abimin oğlu olunca abim Yiğit koydu 😄
tahamommy annekiz6141 erkek işine girme bacım ismi de kendi de zor 😂 Hüma ismine de bayılırım sağlıkla kucağına al inşallah 🥰
ruti tahamommy oğlumuz Karya Kai olacak, beğendiğim diğer erkek isimleri: Altay, Bartu, Teo, Arte idi.
ekiminannesii tahamommy Bir oğlum var adı Ekim 💛 🥰 ikinciye hamileyim o da erkek. Çok zor gerçekten ne koyacağımı bilemiyorum asla günümüz isimlerinden seçmeyeceğim onda netim..
tahamommy ekiminannesii Ekim farklı gerçekten 😍 sağlıcakla kavuşun nasıl bir isim gelecek dünyaya merak ettim 🥹🐣
annebaliii ekiminannesii benımde bırıncı Emır ıkıncı 27 hafta oldu sız gıbı Yenı ısım ıstemıyorum ama ne olacak hala net degılım
ekiminannesii tahamommy ben de bilemiyorum uyumlu olması şart değil ama yine Ekim gibi içimi sıcacık yapacak bir isim arıyorum 🤗
beautiful_ tahamommy oğlum olsa Taha koyardım 🩵 Bir oğluşum var adı Ümitcan 🩵 Kızçemm geliyor nasipse inşaAllah Nisanur olacak 🌸
beautiful_ tahamommy ben oğlumun ismini koymadım kızıma da Ahsen hüma istiyordum evdekiler söylemekte zorlandılar herkes bir isim söyledi oğlum çekti hoşuma gitti kabul ettim