June6 esraa15 ben özelde olmuştum uyuşturup takıyolar zaten çıkarırkende hiç ağrımıyo devlette nasıl bilmiyorum özelde olursanız muhtemelen uyuştuktan sonra takarlar
nur_cill Sonda en büyük travmam onun yüzünden keşke ameliyat olmasaydım dedim(bekardım ama) Bekar olduğum için belki çok ağrımıştır ameliyattan önce takıldı ve akşama kadar takılı kaldı takılıyken bile canımdan can gitti çıkartırken de öyle
azra01 esraa15 özelde uyuşukken takıyorlar ama devlette ayıkken takıyorlar takarken biraz acı oluyor çıkarırken bir agri olmuyor
baltuntas esraa15 anestezi aldıktan sonra takılması riza edebilirsiniz inşallah iyi insanlara denk gelirsiniz 🌷 çıkarken içinzden birşey kayıyormuş gibi hissetiyor acı olmuyor bence 🤗
Fatmanur_0416 esraa15 zorunlu benim acil olmuştu uyuşmadan takıldı çok hafif bir ağrı oldu çıkarken de çok minik oldu yani saniyelik bişey
burcuo esraa15 İlk doğumumda (2022) takılmadı, ikincide ameliyathanede takmışlar herhalde ben farkında değildim, çıkarırken de anlamadım bile.
Zeyyynn @“esraa15”# takılması zorunlu eğer anesteziden önce takılacaksa ultrasonda kullandıkları jeli fazla sürüp öyle takmalarını isteyin kaygan olunca ağrı az oluyor