Nidaaa3441 Gebeyimm evet kilosunu takmam kafaya zaten sağlıklı olması önemli sadece gerilemesi beni tedirgin etti o an aklıma kilo karşılaştırması gelmedi çıktıktan sonra geldi soramadımda.
Maviyesil121212 Neslihann-38 çatının darlığıyla ilgili bir şey diyemem ama benim doktorum da bebeğin boynuna bir tur kordon dolanmış bakalım sıkıntı var mı dedi yokmuş şükür. Kordon dolanması normal Doğuma engel mi dedim hayır sıkıntı yaratmaz dedi
Neslihann-38 Maviyesil121212 bebeğin dönmemesinin sebebi olabilir kordon dolanması dedi doktorum bunu çatı muayenesinden önce söylemişti muayene yaptıktan sonra da dönse bile çatın dar yapamazsın dedi
Huzur20 Maviyesil121212 Canim benim arkadasin bebeğinin boynuna dolanmış kordon ve sezaryan uygun görmüş
Maviyesil121212 Habibe08 canım benim de oldu kahverengi akıntı gibi 3-4 kez sildim azalarak geldi doktora sordum nişan mı diye çocuk kafasını aşağıya dayandıkça gelebilir normal dedi ama nişan değil sancın falan hiç yok dedi. Salı günü gelmişti hala tık yok😂
Betlab Nidaaa3441 Bende de ayni sikayetler oluyor. Yiruyusu birakincada hic gelmeyecekmis gibi geliyor ne yapacagimi bilemedim
Nidaaa3441 Betlab baktık ki son hafta gelmiyor o zaman bol egzersiz bol duş ve hurma vs en azından evde dinlene dinlene dışarı çıkınca 2 dk bir oturmak istiyorum bulamassam deliriyorum 😅 sadece yorgunluk değil bacaklarım titremeye başlıyor benim
Betlab Nidaaa3441 Benimde sanci giriyor alt karnima adim atamiyorum. Oyuzden esim yokken cikmaya korkuyorum aksamda useniyoruz biraz🙄 Yuruyus yapmadi diye doguramayan olmuyor korkma dogurursun dedi😅
Neslihann-38 Nidaaa3441 benim yanmadı korkma yani ben burdan okuduklarım kadarıyla korkmuştum boşuna korkmuşum
Maviyesil121212 Huzur20 valla bana engel değil dedi ama bilemedim risk görse sezeryan derdi herhalde evhamlı da bir doktorum var aslında
Nidaaa3441 Neslihann-38 yok canım bende çatı oldum korkmadım zaten canımda yanmadı doktorun çatın dar demiş ya acaba canın yandımı diye merak ettim senin.