Nidaaa3441 37 haftalık anne adayları durumlar nasıl, şikayetler ne durumdaa 😣 Bizde kasılmalar başladı, hafif sancımız çıktı bugün doğuma hazırlık başlamış 😍 çatı muayenesi ilk kez olduk ve de çok rahat geçti hiç korkulacak bir durum yokmuş kızlar. Tek kafama taktığım geçen haftadan bu yana 100 gr azalmış çoğalması gerekirken böyle birşey yaşayan varmı ?
Busrademiir Nidaaa3441 Merhaba canım, benide sancılar yokluyor benimde çıkmaya başladı nst sancım, haftadan haftaya gittiğimiz için artık 100 gram olması normal kafana takacak bir şey yok kaç kilo olmuş bebeğin 😊
burcuyay06 Nidaaa3441 son 15 gün kaldı dün gece regl sancısı gibi sancılar geldi ama düzensizdi uyuyunca geçti henüz çatı muayenesi olmadık Salı kontrol var bu kez yapar heralde kilo olarak geriye düştük bizde bu kez ölçüm yapmadı biraz küçük doğacak bebişin dedi sağlıklı olsunda 🙏Sizde ne gibi şikayet var en çok yakındığım sık tuvalet ve mide yanması
Ruyam34 Nidaaa3441 sancı kaç çıktı . Kiloya takılma bence zaten ultrason da net rakam değil her dediği kiloyu -500 veya +500 ekleyerek düşünmen gerekir takılma bence ona Bende 37+3 üm hayırlı doğumların olsun inşallah kilosu kaç şuan tm
Ruyam34 Nidaaa3441 Bide kasılmalar başladı derken kendin diosın dimi bu kasılma nst de falan çıkan bişey değil dimi öğrenmek adına soruyorjm kasılma derken karnının sertleşmesi mi
Nidaaa3441 Busrademiir maaşallah sana da canım 😊 100 gr eksilme olunca şaşırdım 100 gr alsaydı keşke diye 😑
Mucizemiz4735 Busrademiir ya az çok biliyorsunuzdur 24₺3 bebeğimi tam olarak hissedemiyorum bu aralar normal mı bu haftalarda acaba ilk gebeliğim hiç bilmiyorum 😐😐
Nidaaa3441 burcuyay06 evet ya sağlıklı olsunlarda kilo aslında çokta önemli değil 😊 bende kasık ağrıları çoğaldı dün gece de yatağından kalkıp doğrulup yürüyemedim iki büklüm eşimin yardımıyla gidebildim gideceğim yerde üstelik bel ortam ağrıyor doğum belirtisiymiş bu ağrılar bakalım geliyor galiba yavaştan bizim bebişler 😊
Busrademiir burcuyay06 Evet ya kiloya takılan çok fazla kişi var ama pekte önemi yok doktorlar da diyor sen misal 60 kilo ile doğuma gidiyorsun senden doğsa doğsa 2800 çıkar diyor illa 3000 üstüne gerek yok dedi gülerek bana bende çok takıntı yapmaya başlamıştım kilosu normal olduğu halde de insanlar işte 🤐 Şu sıralar tek sorun ağrılar galiba bir de ilk gebelik olunca insan her şeye ne oluyor diyor 🤩
Ruyam34 Nidaaa3441 bugün doğmaz sanırım ya kasılma sancı için 60 az ama yine tabi belli olmaz :) ayyy ne heyecanlı kilomda bişey Yok bebeğim gayet iyi ben de tam 37 de gittim 3 kilo 10 gram haftasına göre idealler takılma
Nidaaa3441 Ruyam34 evet canım çok heyecan yaptım üstelik bugün eşimle tanışma yılımızın 7. Yılı tam bugün bir süpriz yapacak sandım 😍 evet kilolarımız iyi Allahtan o yüzden çok takmıyorum bende 😊
Nidaaa3441 Ruyam34 normalde de kasılmaları hissediyordum ama bugün nst de çıktı doktorumda üç kez kasılman olmuş bebekte döndü bundan sonra hazırlıklı ol dedi bana canım.
Huzur20 Busrademiir Aynen banada öyle dedi doktor canım fazla kilolu bebek olmaz dedi 48le hamile kaldım 65im şuan 36+2de 2613 kilo 49cmdi
Mucizemiz4735 Nidaaa3441 ya az çok biliyorsunuzdur 24₺3 bebeğimi tam olarak hissedemiyorum bu aralar normal mı bu haftalarda acaba ilk gebeliğim hiç bilmiyorum 😐😐
Nidaaa3441 Mucizemiz4735 çok hareketli olmaz canım ama kıpırtısını hissedersin kelebek uçuşu gibi bazen kalp ritmi gibi .
Mucizemiz4735 Mucizemiz4735 ya öncesinde bazen tam hissediyordum bazen hiç bu aralar da hafif bi dokunuş gibi bi kaç kere
Nidaaa3441 Ruyam34 amin canım yazarım zaten heyecan yaptım mutlaka yazarım duramam 😍 siz kaç haftalıksınızz
33mersin benimde dünden beri belime ağrılar girip duruyor bi 40 50 sn sürüyor acaba bu sancı mi😣 ki yarın kontrolüm var daha geçen hafta bebek kanala bile girmemişti
Nidaaa3441 33mersin benim de geçen hafta 36 ydi kanalda değildi bugün 37 olduk kanala girmiş zaten iki gün önce hissettim döndüğünü ve dün akşam dediğin gibi şikayetlerim oldu hafiften başlamış bebek kasılmalara.
Ruyam34 Nidaaa3441 anladım hımm Bakalım Pazartesi bana ne denecek kasılmaların senin hissettiğin dediğim gibi bişey mi karnın mı sertleşiyor