kraz Merhaba kızlar bi sorum olacaktı sat21 Mart bat ise 22 Nisan gözüküyor benim iki gündir göğsüm ağrıyor yanıyor ve ara ara kasık batmalarım oluyor sizce daha erken mi birde ne zaman test yapmalıyım 🙂
mafas kraz Canım daha çok erkenmiş yumurtlama dönemin olabilir. En erken adete bi kaç gğn kala yapabilirsin testini
buketdeniz19 kraz çok erken çıkmaz canım daha adetine çok var ben 1 hafta kala yaptığımda negatifti 4 gün kala pozitif olmuştu