Selam kızlar, bu ay takvimim tam olarak şöyle:
📍 22-26 Mart: Son regl tarihlerim.
📍 26, 28, 30 Mart & 1, 4, 5, 6 Nisan Günlerini değerlendirdik
📍 3 Nisan: Beyaz akıntı
📍 6 Nisan: Şeffaf, uzayan (tam yumurtlama) akıntısı
📍 Belirtiler: Sık İdrar, Uyku Hali İshal Kasık Bel Ağrısı Ara Ara
📍 Bugün (10 Nisan): Adetime 8 gün var Karın ağrısı ile birlikte akıntım yumurtlama dönemindeki gibi şeffaf ve uzayan bir yapıda değil; daha çok progesteron hormonunun etkisiyle yoğunlaşmış, beyaz, kremsi ve yapışkan bir dokuda
Yumurtlama üzerinden 4-5 gün geçtiği için yerleşme (implantasyon) olabilir mi diye düşünmeden edemiyorum. Aranızda adete bu kadar süre kala böyle yoğun akıntı yaşayıp hamile olduğunu öğrenen var mı?
Sizce test için ne kadar beklemeliyim?
Normalde Hiç Böyle Akıntı Yaşamam Adet Öncesi Beyaz Falan Ağrı falan Bile Yaşamam Geldiğini Kanama Olunca Anlarım😂
Yorumlarınızı ve dualarınızı bekliyorum! ✨❤️
Sizce durum ne?