Ayse_3065 Kizlar uygulamaya göre 7 haftalık gebeyim.5+4 te kese görmüştük 6 mm.doktorum 10 gün sonra gel dedi bugün gittim kese çok az büyümüş 10 mm ve bebek görünmedi.o kadar üzgünüm ki ne yapacağımı bilmiyorum
Ayse_3065 osimdiannee ya inşallah dua edin ne olur🤲🏻bir oğlum var çok şükür 7 yaşında o çok istiyor.yani bir türlü olmadi geçen sene de sağlıksız oldu