Merhaba
2 gün önce doktora gittim 10 haftalık gebeyim boş gebelik denilmişti kürtaja alınacağım gün bebek göründü kese 25mm gelişim geriden geliyor bekleyelim diyip kürtaj iptal edildi şimdi kalp atışı bekliyoruz
Bugün özel hastanede doktora gittim kese 14mm bebek 6+1 dedi bekleyeceğiz dedi ama vajinal ultrason yaparken cihazı hareket ettirdiğinde başka bir kese ve bebek görünüyor gibi geldi hatta odaklandı ama bir şey demedi direkt küçük olan keseye baktı diğerinin hiç üstünde durmadı. Tabiki doktor değilim belki ikinci bi kese ve benek yoktur bana öyle gelmiştir ama 2günde 11mm kese küçülebilir mi? Ultrason farkı bile olsa bu kadar fark eder mi? Yaşayan varsa bilgilendirirseniz çok sevinirim