Kızlar ben gene idrar yaptım ne var diyebiliyorum ne yok millet 8. Gün koyu çizgi görüyor 3. Gün embriyosu olduğu için normal diyen de var baya umudum kırıldı bel ağrım göğüs ağrım çok fazla sanırım olmadı pazartesi kan vermem lazım ama ben yarın iğne vurulacağım acilden rica edip kann vercegşm