busu1 kendi adıma rica ederim ne demek 🌸💕 bebeğiniz hayırla sağlıkla doğsun , ismiyle güzel yıllar yaşasın. inanın eşimle ben ailelerimiz ya da yakın arkadaş çevremizdeki kimseden fikir almıyoruz😂 maalesef ki kan bağı ya da yılların verdiği samimiyet olunca insanlar farkında olmadan bizler üzerinde hakları olduğunu düşünüp ona göre yorum yapıyor. bu da bizi yoracak şeyler. mesela bu tarz platformlarda hiç tanımadığımız kişilerin yorumlarını almak daha güzel. kimse birbirini tanımıyor ama açılan başlıklara içtenlikle cvp veriyor.