yagmurumay2026 geçen biri doğum hikayesinde anlatmıştı adeta psikolojim bozuldu diye büyük travma yaşatmışlar normal doğum yapmıştı baya kötü geçmiş benim de bi arkadaşım orda sezeryan olmuştu fena değil demişti .
Benim şahsi fikrim ise ben oranın sadece çocuk hastanesinden memnunum