Alijanowa Men ilk bos gebe oldum 9haftada anladyk ve kurtaj yapdyk 2 ay sonra yene gebe kaldym ama doktara gitdik kalbi atiyo ama korkuyorum kalbi durarmy yine bos gebe olurmu diye lutfan bildiginiz sey varsa soyleyin