kundak uyku tulumlari var ben dogdugundan itibaren kullanmistim, ayina gore tulum sekli degisiyor bence onlari arastir cok rahat edersin. ilk dogdugunda sekli farkliydi kelebek gibi yukarda kaliyordu elleri sonra 4 aydan sonra farkli bi sekle gecmistim ama yine icerde kaliyodu kollari, zaten bebegin hareketlerine gore anlasiliyordu isteyip istemedigi. bence o kundak uyku tulumlari bebegin uyku ritmine cok katkida bulunmustu, simdi hamileyim tekrar almayi dusunuyorum🌸