dilekmom6 Kızlar bu burun tıkanıklığı illetine kesin çözüm yok mu? Quixx kullanıyorum ama bir işe yaramıyor etkisi çok yavaş. Daha etkili ve gebelikte kullanılabilecek burun spreyi öneriniz var mıdır?
busrabaskal dilekmom6 bende perişanım valla önceki hamilelikte deniz yakında gider oradan su alır burnuma yapardım ve bol deniz havası alırdım .Bu hamilelikte deniz filan yok başka ildeyim.
cizgilidefter dilekmom6 burun etlerimiz şiştiği için alerji de varsa maalesef çok sıkıntılı geçiyor kanama da olabilir. Bana risonel yazdı doktorum, kadın doğumcum da onayladı. Hala kullanıyorum çok iyi geldi
dilekmom6 baharsst aynıyız diyebilirim ben de hapşırıyorum 1 aydır. Hasta zannediyorum bazen kendimi o derece yüzüm gözüm akıyor. Oy nasıl geçecek bu aylar oy
baharsst dilekmom6 gerçekten hiç bilmiyorum. 10 yıldır kullandığım ilacı kullanamıyorum. Gözlerimde kulaklarımda burnumda karıncalar dolanıyor sanki. KBB ye gitmedim ilaç vermiyormuş. Belki ikinci trimester da giderim. İnşallah dayanabilirsem tabi. Allah kolaylık versin hepimize
dilekmom6 busrabaskal deniz suyu sprey al bari. Bende fayda etmedi orası ayrı. Sende işe yarıyormuş ama. Alabilirsin bence onlardan. Yoksa bu süreç valla zor yani.