Kızlar merhaba rutin kontrol için gittim yumurtlama geçti diye biliyordum yumurtlama haftasında iki kez değerlendirdim doktor çatlamış bugün de ilişki olsun kesinlikle hamile kalma ihtimalin yüksek dedi var mı bir tavsiyeniz havuç yesem falan döllenme veya yerleşme için faydası olur mu