meklc Kızlar başlıkta yazdığım gibi bugün doktora kalp atımı için gittim maalesef göremedim doktor 7+4 lük bir kese olmadığını 5 haftaya uyumlu olduğunu söyledi başına gelen var mı https://hizliresim.com/o9lxycv kese bu şekilde içinde beliren nedir acaba 🤔
merve588 meklc benimde gecen hafta 36 haftalik olduğumu dedim ultrasyonda 37 38 haftaya uyumlu dedi bazen son adet tarihine göre yanilma payları oluyor bence
meklc Ayse_3065 bana da cuma yine gel dedi Duphaston verdi bebek oluşursa tedaviye başlicaz eğer oluşmazsa almak durumundayız dedi
meklc Nefes0034 iğne kullanmam gerekiyor benim doktor iğneyi hemen reglden sonra kullanmaya başlaman gerekiyordu dedi bilmiyorum inşallah sağlıklı olur 🥺 teşekkür ediyorum
meklc gogebakk inanın o oklıma gelmedi 5 haftalık keseye uyumlu dedi sadece geçen hafta pazartesi günü gittiğimde 15 ml demişti
meklc Nefes0034 ister istemez oluyor zaten süpriz bir bebekti düşünmüyordum ama annelik hissi vs hormonlar baya düşürdü rabbim hayırlısını verir 🥰