makarababy hiçbişey olmaz allahın izniyle merak etme bu haftalardan sonra mide bulantın yavaşlar düzennli sağlıklı beslenirsen hiçbişeycik olmaz bulamtın geçmezse doktordan bulantı ilacı isteyebilirsin faydası oluyor en azından koku hasasıyetı gıdıyor birazda olsa bişeyler yiyebiliyosun