nilruhu konuşmuştuk canım seninle hatırlıyormusun bende laboquick almıştım benim testler sanki koyu olmaya başladı başta çok siliktş evet hiç yok gibi dün çizgi belli olmaya başladı çok az bugün akıntı başladı 2. Çizgi daha belirgin yarın bakalım nasıl çıkacak ama aşırı stres bir test İnnovita daha iyi