asligo https://i.hizliresim.com/y6aBny.jpg Becerebildim mi bilmiyorum ama kızlar bi bakar mısınız ??? İkinci çizgi hayal mi görüyorum?
Gzrilknur asligo bende gördüm de. Normalde c çizgis kırmızı yada pembe olmuyor mu. İlk defa siyah gördüm.
Gzrilknur asligo anladım canım. Benim bundan daha netti. Ama dün kan testi 1.20 çıktı. Pazartesi tekrarlycğım testi. İyice netleşsin sonra kan ver bence. 🙏🏻😊
Elifaltunn asligo hafif bi çizik bende gördüm evet, bi kan tahlili vermenizde fayda var bence bize de haber verirseniz öğrenince seviniriz ☺️
annee1997 baktim bende gordum bendede ilk yaptigim test bunun gibi cok silikti ama 2.3gun aralikla yapmaya devam ettim testi git gide koyulasti cizgi..Suan 28 haftalik hamileyim ) inşAllah sende hamilesindir canım
EbruIrmak Adetin geciktimi benimde böyleydi adetten önce gittikçe koyulaştı çizgi zorla görmüştüm bende ilk yaptığım testi 😂😂
asligo EbruIrmak adetim düzensiz bazen 40 günde filan geliyor o yuzden bilmiyorum gecikip gecikmediğini.
Sinem11 asligo benimde böyleydi bi tek ben görüyorum sanmistim ama arkadaslarimda görmüstü😁 ben iki gün bekleyip tekrar test yapmistim
EbruIrmak asligo ben böyle silik çıkınca 3 4 tane farklı marka test yapmıştım hepsinde silikte olsa çıkmıştı o zaman emin olmuştum sende sabah ilk idrarla tekrarla testi
asligo EbruIrmak Bi de hemen aldığım sonuç değil bu. Öğlen 1 de yaptım hiç bi şey görünmüyordu. 5.30 da işten gelince çizgi belirmişti hafif. Acaba dikkate almamam mı lazım ya🙁
EbruIrmak asligo valla ümitlendirmeyim ama benimde öyle oldu sonradan belirdi çizgi çünkü çokkk küçüktü
Dygtrn asligo üzerinden çok uzun zaman geçmiş cannım 😔 İstersen yarın tekrar bi dene çok fazla umutlanmadan önce ..dilerim bu sefer çok net olarak görürsün çift çizgiyi 🌸🙏
MinnakBebegim asligo kuzum o zaman adet gecikmesi hamilelik testi 5 10 yada 20 daka sonra cikar ayni arkadasimdada boyleydi adet gecikmesiymis