Arkadaşlar birkaç gün önce ben tekrar post açmıştım kanımda negatif çıkmıştı ama silikti testlerim bu sabah innovato diye bir test yaptım silik çıkınca benden hemen Eczaneden Nimo test aldım ama idrarımı dökmedim bir silik var anlamadım yanlış olabilir mi