Arkadaşlar herkese merhabalar ben şuan çok şükür 35+4 haftalık hamileyim . Sizlere söylemek istediğim birkaç şey var belki birilerinin kalbine dokunurum ❤️ ben 2 yıllık evliyim ve evlenmeden önce de polikistik over teşhisim vardı evliliğimin en başından beri hiç korunmadım fakat bir türlü beklediğimiz haberi alamadık . Sonrasında iki kere klomen ve ovitrelle tedavisi gördüm ama inanın sürekli kadınlar kulübü , farklı siteler den okuyup sürekli test yaptım bu süreçte gerçekten artık psikolojik etkinlenmeye başlamıştım . Sürekli soğan suyu , hayıt macunu falanda denedim tabi bu süreçte. Ama tam kafama takmayı bıraktığım ve hiç ummadığım anda oğlum biranda hayatımıza geldi ve gerçekten hiç beklemiyorduk tamamen kafamı boşaltmıştım hatta beta vermeden bir hafta önce hastaydım doktor kan testi yapmış ve sonuç negatifti o yüzden hiç beklemiyordum 1 hafta sonra test yaptığımda çift çizgi görmeme rağmen adet olacağım ondan çıkmıştır diyerek ihtimal vermedim fakat kan verdiğimde çok şaşırdım 🥹 Demem o ki nolursa olsun asla kafanıza takmayın ben taktığım her süreçte çok etkilendim gerçekten takmamaya çalışın tatile gidin hayatım keyfini çıkarın çünkü bebek gerçekten siz istediğiniz zaman değil o istediği zaman sizin hayatınıza geliyor 🥹❤️