Sengulkrgz ncbkyaa gebelikten oncede yemiyordum simdi de yemiyorum fast food urunler...Pizza kendim yaparsam cok cok nadir... gebelikte de bir kere yedim... Ama asiriya kacilmadigi surece yenilebilinir benim o tarz aliskanlihim olmadigi icin yemiyorum...
ncbkyaa Ersozburcin ben cig balik viz tuzlu balik diyoruz da ondan istemeistim cok cig bisey tuketmeyin diyolar ama isteyince yedim
Ersozburcin Yektaaa gerçekten ilginç ben hiç aşermedim ya yani cnm bişiler çektide böle rüyama girip kıriz halinde şuuu diye tutunmadım🙈
Minifasulye ncbkyaa pizza ve hamburgeri kendim evde yapıp yiyorum valla hazırlardan daha da lezzetli oluyor
Burcuveburcum ncbkyaa bende yiyorum valla ama hamburgeri daha az daha çok pizza aslında evde yapılan daha bi lezzetli oluyor😋
Ersozburcin ncbkyaa lakerda deniyobizdede yani dedem balık tuzla sirkeyle pişiyo çiğ değil o drdi 🤣🤣🤣
Busraburakkk ncbkyaa 20 li haftalarda baya baya yiyordum 2 tane 3 tane hamburger 🤭😳 30 lu haftalarda yemez oldum 🤷🏻♀️🙄
ncbkyaa Busraburakkk ben daha bisey yiyemiyorum cok canim cekicek biseyler inşallah yicem aylari bekliyorum
Ersozburcin ncbkyaa süper içrahatlatırım 😂😂😂 bencede değil o kadar sirkede tuzda bekliyo ölmüştür mikroplar 😂😂😂