dalyaluna35 Allahneverdiysee benim de sıfır belirtiydi ben dpo 12 13 gibi yaşamaya başladım belirtileri insallah vardir 🙏
Allahneverdiysee anneyim01 inşallah canım ya pazartesi günü test yapacağım koyulaşma varsa eğer kan vereceğim
dalyaluna35 Allahneverdiysee ben de belirtilerimi dpo 13de yasamaya basladim dpo 9da ogrendim yani öğrendikten sonra aslinda belirtiler olmaya basladi ilerleyen günlerde
canannn0 Allahneverdiysee yok 10 gün önce verdiğimde negatifti kesinleşmesini bekledim inş Pztesi giderim