Allahneverdiysee testi de yaptım oda beta da negatif çıktı kuzum 13.cu gunumdu bugün geç döllenme olsa yine de cikmazmiydi ya son 3 gün daha bekleyip normal günümde kan veriyim diyorum çıkarsa çıkar çıkmazsa galiba hakkım doldu aşılama da tüp bebek için araştırmaya giricem :(