Kızlar gece 3te bir anda suyum geldi. Tuvalete zor yetiştim. Doğumu annemin yanında yapacağım için annemde kalıyordum. Hemen onu uyandırdım su mu çişim mi olduğunu ilk başta anlayamadım çünkü bazen idrar kaçırmam olurdu. Ben hemen vücudumun alt tarafını yıkadım evde yarım saat kadar oyalandık ama yıkadıkça su gelmeye devam ediyordu. Sonra hastaneye acil giriş yaptık. Arabada gelirken hafif kasılmalarım başlamıştı. Sonra saat 4te yatışım yapıldı kasılmalarıma baktım 5 dkda birdi. Açılmama bakıldı açılmam sıfır. Sonra ebeler dedi büyük ihtimalle 1 gün sürebilir doğumun. 1 saat kadar 5 dkda bir ağrı çektim açılmam 3 cm olmuştu. Sonrasında benim ağrılarım dayanılmayacak şekilde şiddetlendi ve ağrı btmeden tekrar başlıyor gibi tarif edemeyeceğim zor ağrılar geldi bu süreçte o ağrılarda açılma 3 cm dendi. Saat 7 gibi benim ağrılarım tekrar düzenli 3 4 dkda bir olmaya başladı ve gerçekten ıkınma hissiyatım gelmeye başladı. Saat 8 gibi ebeye söyledim ve nöbet değişmiyle yeni ebe muayene yaptı ve tam açıklık 10 cm. Ben çok korkuyordum yavaş ilerliyor diye. Bir anda açılmam 10 olmuştu. Hemen yatağımı çatal yatağa çevirdiler ve 8.20 gibi doğuma alındım 8.35te bebişim kucağımdaydı 🥰 kasıklarımda bebiş kanaldayken de hep hareket hssederdim meğersem eli başındaymış. Doğarken de eli başında doğduğu için kanamam çok oldu ve dikiş çok atıldı. Dikiş süreci doğum anından daha zor geçti. Uyuşturdular ama dikişleri çok hissettim. Ama bir şekilde ben bu süreci atlattım 😍