merhaba benim de bugun 10+4. 6.haftadan beri şiddetli şekilde bulantı ve kusma yasıyorum. bulantı ıcın hap kullanmaya basladım ancak o da sersemlik yapıyor kendimi koltuklardan kadıramıyorum (özellikle sabahtan akşamüstü 16:00 ya kadar falan) kokular aşırı rahatsız ediyor hala. bir de gaz sorunum var gebelikten önce de vardı gebelikle tavan yaptı, karnım hep şiş. Göğüs hassasiyeti dolgunluk 7. haftadan sonra farkedilir seviyede başladı şuan baya zirvede. eğer enerjik günümdeysem akşama bel ağrısı ve cok ayaktaysam gun ıcınde karnımda hafıf agrı hıssettıgım oluyor. sımdılık benden bu kadar.. herkese sağlıklı ve kolay bir gebelik diliyorum.