sydayavuz Regl günüm geçti dün idrar testi yaptım silikte olsa çizgi çıktı bu sabah tekrar aynı marka test yaptım silik bile çıkmadı kimyasal olabilir diye düşünüyorum ama kanamam yok neden olabilir böyle bir şey başına gelen var mı?
yenihamis3452 sydayavuz merhaba hemen kanama olmuyormuş doktorum öyle demişti . bi kaç gün beklemekte fayda var 🙏🏻
Selim_Alparslan sydayavuz İçi tuhaf geldi bana kirmizi lekeler var öyle olmaması gerekiyor başka testin var mı?