Kızlar selam 36+2 deyim dün öğlen ve akşam dinlene dinlene yürüyüş merdiven çıkma ve aksak yürüyüş yaptım akşam eve geldim başlarda iyiydim sonra kasılmalarım başladı ve not aldım kasılmalarım düzenliydi sertleşmeler karnımı yırtacak gibiydi bir anda arkada baskı hissettim tuvaletim var gibi tuvalete gittim tuvaletim gelmedi çıkıp biraz uzanöaya çalıştım belimden ve sırtımdan ağrılar saplanmaya başladı dayanamaz hale gelince acile gitmek zorunda kaldım asla geçmiyordu düzenliydi nstye bağladılar sancılarım dediğim gibi düzenliydi ebeler durumu görünce alttan muayne etmek istediler açılmayı anlamak için ebe resmen bütün elini içimde gezdirdi kafasını sağa sola salladı noldu dedim acıyla kıvranırken bebeğin kafası engel oluyor ileri gidemiyorum açılmayı anlayamıyorum dedi epey bir uğraştı elini döndererek daha fazla sancı başladı dil altıma iki ağrı kesici verdi erisin diye bir süre bekledim sancı hala geliyordu geçmediğini gördüklerinde tekrar ilaç verdiler morfin etkili iki ilaç suya attı tek nefeste içmem söylendi içtim sonuna geldiğimde öğürme başladı neredeyse kusacaktım kasıklarımda inanılmaz baskı bar hala dünden beri ben anlayamıyorum bebeğin kafası eğer bu kadar aşağıdaysa açılma bile gözükmüyorsa beni neden yolladılar sancılarım da sık ve düzenliydi suyun veya kanaman olursa gel dediler alttan çubukla sürtünme aldılar kan ve idrar da aldılar yani bu sancılarım şuan ufaktan devam ediyor ama çok şükür düzensiz tekrar bunu yaşarsam ne yapacağım dün canımdan can gitti resmen karnım yırtılıyor zannettim öyle bir baskıydı bebeğimin ayağını net bi şekilde hissedebiliyordum resmen yani size sorum şu açıklığa bakılamaması normal mi sizce bebeğin kafası bu kadar aşağıda ve ele geliyorsa neden doğumum başlamadı anlayamıyorum fikirlerinizi belirtir misiniz liütfen çok acil