melikeaytekin esramom2 ya bak beımde gecen ay regln 3. Gunu 4.2 cıkmıstı kımyasal dedım ben ama doktorlar tınlamadı bak sana bekleyelım demıs
melikeaytekin esramom2 ben oncesınde test yapamdıgım ıcın ıste bılemedım tam kanıtlayamadım ama kımyasal dedım cunku cok sancılı yogun phtılı regldı
nurellaaa__ esramom2 yükselir bence beta değeri 4 olup hamile olan var o yüzden bekle canım bize de haber ver güzel sonuçlar olsun 🤲🏼
esramom2 Allahneverdiysee belirtim çook bel agrısı kasık agrısı sık sık idrara çıkma göğüslerde normalin dışında şişlik ve hassasiyet ama beta hcg 3,27 gelince cok ümitlenmek istemedim. Test bu şekil ama bakalım beta yükselir mi
sevvalinwonderland canannn0 bu gebelik testi dimi? ovülasyon değil? eğer gebelikse bu bayağı bayağı pozitif çıkmış, hayırlı olsun 💜
melikeaytekin sevvalinwonderland https://mutluresim.com/images/2026/04/11/X9WzxG.jpg. Kızlar usttekı awox yarım saat sonra cıktı alttakı days doktor guvenmıyorum ama ılk sanıyede cıktı awwox aksam yaptım hıcbıse cıkmamıstı