Anneolucamm Kızlar 27 ocak da kürtaj oldum, 23 martta ilk reglimi oldum 6 nisan da pembe,kahverengi kan geldi bir kaç defa bu şekilde 4 gün sürdü ve bitti kürtaj olduktan sonra bu durumu yaşayan oldu mu?
egeemomms Anneolucamm yani ben yaşadım ama siz gibi az yaşamadım kontrole gittiğimde parça kaldığını öğrendim beta değerim felan da sıfırlanmamıştı
neslihaner Anneolucamm kürtaj olduktan sonra bi 10-12 gün arası aktı ilk günlerde tampon koymuştum hatta . Sonra diğer ay adet olmadım normal dediler diğerinde olursun diğer ay normal bir şekilde oldum böyle birşey yaşamadım. Bence doktora gidin temizlenmiş mi orası baksınlar . Kahverengi genelde eski kandır . Büyük ihtimal kalıntı kan geldi ama yinede gitmenizde fayda var
Anneolucamm egeemomms kontrole gittiğimde baktılar da parça vs bişey kalmamıştı anlamadım muhtemelen hormonsal bir kanama
neslihaner Anneolucamm kontrolde sorun görmemişlerse hormonlar kendine gelmeye çalışıyordur adet biraz uzun sürmüştür zaten adet tarihinizle çok uzak tarihler değil yumurtlama dönemi lekelenmesi de olsbilir . Hamile kalmayın anan dikkat edin
Anneolucamm neslihaner çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için muhtemelen hormonlar düzeliyor inşallah bir daha olmaz böyle bir sıkıntı olursa doktora giderim artık