cansukccc hayır bu karnımdaki bebek te kanamam asla durmadı halbu ki hem kanımda hem idrar yollarimda enfeksiyon olduğu için kanamam varmış parkttaki doktor asla bilmedi iğne ve hap yazdı gönderdi her hafta kontrole çağırdı en son şehir dışında bir hastaneye gittim orda enfeksiyon olduğu için kanama var dediler üç hastanede yattım öyle düzeldim