Kızlar bugün kontrolüm vardı 20. haftamdayım doktor suyun yeterli ama biraz az gibi geldi gözüme dedi ilerleyen haftalar için gibi konuştu ama az demiyorum dedi, haftaya detaylı ultrasonumuz var orda perinatolog baksın bir de içimiz rahat etsin dedi, suyumu arttırmak için ne yapabilirim ? gelişim haftasıyla uyumlu bi sıkıntımız yok stres yapma normal hayatına devam et dedi doktorum ama yine de kafama biraz takıldı benim. Böyle bir durum yaşayan var mıydı? suyunuz artsın diye neler yapmıştınız