niinil1 İdrarda çift çizgi çıkınca adetime bir gün kala kan verdim 154 çıktı kesin gebelik var diyebiliyor muyuz bu değerle
kvsronlerr niinil1 evet gebelik var iki günde bir kan verip artışını takip edebilirsiniz 3 binlerde kese görünmeye başlar hayırlı olsun 🌸
ikibalannesiii niinil1 hayırlı olsun gebelik var iki günde bir artış takip ben 1500 2000 değerle vajinal 5000 değerle karından ultrasonla kese gözükür ona göre randevunuzu alabilirsiniz
niinil1 kvsronlerr doktora ne zaman gitmeliyim? Daha önce kimyasal geçirdim o yüzden inanamiyorum bir türlü
kvsronlerr niinil1 kese göründüğünde 5 haftalık oluyor tahmini ilk o zaman gidebilirsiniz değeriniz 3 bine geldiği zaman sonra kalp atışı için çağırıyor
niinil1 kvsronlerr benim hesabıma göre suan 4 haftalığım 154 iyi bir değer mi 460 yazan varmış baktım da o ay için