BKZ 14 haftalık hamileyim. Yaklaşık bir aydır belimde yok ama sağ kalçama vuran bi ağrı var özellikle uzandıktan ya da oturduktan sonra kalkıp basarken oluyor. Ne bu siyatik mi nasıl geçer?
Yazmelegi_ BKZ muhtmelen siyatik ağrı. Erken başlamış sizde. Bi tik magnezyum rahatlıyor ama gecmiyo 🤦🏻♀️
1cey BKZ bende de var haftamız aynı. İş yaptığımda ayakta kaldığımda çok oluyor ayaktayken farketmiyorum oturunca kalkamıyorum 🤷🏼♀️ dinlenince geçiyor sadece
miniksusamtanemm bende sizle aynı durumdayım. sanırım bizde biraz daha erken başladı Allah kolaylık versin inşallah
kader27_68 BKZ ben kullanıyorum magnezyum malesef tamamen kesmiyor 🥺insallh sizde keser bende aynı devam haftada 3 gün tutuyor