Merhaba kızlar bebeğin hareketlerini hissetmiyorum bebeğin plesantası ön taraftaymış . İlk gebeliğim . Sadece bir defa bir hafta önce hissettim başka da hiç hissetmedim . İki gündür de üşüttüm mü bilmiyorum karnım ağrıyor baya bu durumu yaşayan oldu mu