gmzeli24 Kizlar 1 nisanda 3.gün embriyo transferi oldum bugun 9.günüm. albi marka test yaptım negatif çıktı. Olsaydı çıkardı degilmi silik de olsa. 7.günümde dayanamayip kan da vermiştim o da negatif çıktı. Artik kendimi avutmamın bi anlamı yok sanırım.
chopper Bazen nadir de olsa tüp bebeklerde de geç tutunma olabiliyor birkaç gün daha bekle ve testi tekrarlat ya da tüp bebektekiler size ne zaman gebelik testi bakmanızı söylemiştir onların dediği gün testi tekrarlatın