Kızlar 37+0 dan bildiriyorum buralar zorlu ama nasıl güzel..
Zaman resmen su gibi geçti aktı gitti nasıl oldu nasıl gidiyor anlamadım bile..
Rabbimin iziniyle bu ikinci evladım gözümün nuru olacak..
Doktorumuz haftaya cuma için sezeryan günü verdi..
Nasipse haftaya bugün bir melek kollarımda olacak 🥹 hayali bile o kadar güzel ki..
Rabbim bu duyguyu isteyen bekleyen herkese nasip etsin..
Sizlerin gebeligi nasıl gidiyor kaç haftalık oldunuz gelin sohbet edelim birazciiikk..
Biz 3010 gr olmuşuz doğasıya kadar 100 150 gr daha alır bence 🤭😁