aslihaneskin Kızlar yarın sabah 7 de yatışım olacak ve planlı sezeryanla doğum gerçekleşecek inşallah. Çok heyecanlı ve stresliyim bu 3. Olacak ama insan yinede korkuyor.😬 Dua edin bana lütfen çünkü biraz erken doğum olmuş olacak
esmacuk aslihaneskin sağ salim kolaylıkla kucağınıza alırsınız inşallah çok güzel geçsin tüm süreciniz 🤍
sena_dgm aslihaneskin sağ sağlim kucağınıza almak nasip olsun ikinci doğumda kesiyi ayni yerden mi yapmışlardı benimde 1 aya 2. Sezeryan olacak
happycat aslihaneskin Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Yarın sabah ben de doğuma gidiyorum İnşallah.
aslihaneskin happycat Amin inşallah sizin de sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 sizin kaçıncı haftaniz oluyor yarın. Biz tam 37 haftalık olucaz
aslihaneskin happycat plesantan artık bebeği beslemiyor dedi doktorumuz ve aşırı ödemden şiş vücudum tansiyonum bir süredir de hep yanımda yüksek olduğundan riske atmak istemedi
bsraaybars aslihaneskin çok geçmiş olsun Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻🌸 sizde bize dua edin az kaldı son 13 en fazla oda inşallah normal doğum yapabilirim sağlıkla
happycat aslihaneskin Çok geçmiş olsun. 37. Hafta da erken sayılmıyor zaten gönlünüz ferah olsun. İnşallah sağlıkla, kolaylıkla kavuşalım bebeklerimize 🤲🏻
hard Allahım sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻Benim de temmuzda doğumum 3. sezeryanım olacak inşşlah doğumunuzdan sonra buraya hikayenizi yazarsanız sevinirim 3. sezeryanı merak ediyorum