gozdenur06 ben yaşamıştım belirti olarak aşırı ödem ve tahlil yapıyorlar idrarda protein kaçağı çıkıyor.allahtan 35. haftaydım ben 2 hafta hastanede yattım tansiyonum çok yükselirse acil sezaryene alınacaktım ama tansiyonum 14 üstüne çıkmadı çok şükür.37. haftada sezaryenle aldı doktorum.siz 17 filan diyorunuz tansiyonunuza hemen doktora gitmelisin,yinede sakin ol evdeki tansiyon aleti benimde yanlış ölçüyordu