gamze6p Bugün 36. Hafta olduk ama kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Mide bulantım baş ağrım sırt boyun ağrım kasılmalar regl sancısı gibi sancılar gece uykusuzluk perişan haldeyim. Sizler nasılsınız kızlar durumlar nasıl
azra01 gamze6p 35 haftalik olduk bende ayni durumdayım her yerim ağrıyor halsizlik mide bulantısı sancı uykusuzluk cok kötü
gamze6p @azra01 ben herhalde hastalanıyorum diye düşündüm de bu haftanın sorunları mı bilemedim yok böyle birşey ya
gamze6p @azra01 cidden öyle ben daha yeni doktordan geldim ağrılar sancılar yüzünden kasılmalar çıktı pazartesi kontrol dedi böyle giderse 37 de olur dedi bakalıım
gamze6p @AuraMomB aşkım ben sola hiç yatamıyorum benimde şu sıra sırt ağrısı öldürüyor 37 de de alabilirim dedi doktor aynı anda doğuramayacak mıyız kiii
AuraMomB gamze6p hahahaha benim sürem 1 hafta daha uzadı, benim ki olabildiğince içeride tutmak istiyor. Seni neden 37de alacakmış?
gamze6p @AuraMomB bugün çağırdı gittim işte kasılmalar var birde benim bebek zaten hep aşağı da ya 36 yi gördüğümüze şükrediyoruz . Kasılmalar böyle devam ederse 37 de alırız dedi baktık kasılmalar az 38 i bekleriz dedi kilosu bir hafta öne geçmiş birde gerideydi ya 🥰
AuraMomB gamze6p yaa keşke benim doktorum da alsa benim sıpa 3 hafta önden gidiyor hareketleri canımı acıtıyor nolur doğurayım diyorum hayır olmaz diyor😂 paşa da rahat tabi gelmek bile istemiyor
AuraMomB gamze6p yok canım doktor bakma 38.haftada bile karşı ama ben dayanamıyorum dedim yalvardım öyle alıyor. Ona kalsa 39.hafta falan olacak🫠😂