gizemnur34 4+4 deyim bugün yeni kan verdim sonuç çıkmadı 6 Nisan 163 8 Nisan 458 Kimyasal olabilir mi korkuyorum yardım
mutl Semilk05 neden kimyasal olsun gayet iyi artmış ben adet geciminden 2 gün sonra 161 ile öğrendim şimdi 9+2 haftaligim bebek sağlıklı çok şükür
lmf26 gizemnur34 Kimseye bakmayın ya, ben 17 ile öğrendim ilk gebelik kesin kimyasaldır diyip ciddiye almadılar hastanede bile. Gayet güzel arttı büyüdü bebişim 32+2 olduk. İnşallah sizin de çok güzel ilerler pozitif düşünün kimseye bakmayın